پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۱۵:۴۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد

فرماندار گفت: گردشگرانی که به مراکز گردشگری شهرستان آران و بیدگل مراجعه می‌کنند باید به ارزش‌های ایرانی - اسلامی و بومی - محلی احترام حداکثری بگذارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام جمعه شهر آران و بیدگل و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی عضو این شورا برگزار شد، بر اجرای طرح «پلیس گردشگری» در کریدورهای گردشگری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام جمعه شهر آران و بیدگل و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی عضو این شورا برگزار شد، بر اجرای طرح «پلیس گردشگری» در کریدورهای گردشگری و کویرهای شهرستان آران و بیدگل تاکید و آن را عاملی مهم و تاثیرگذار در تقویت امنیت پایدار منطقه و گردشگران ذکر کرد.

وی به گردشگری پاک و سالم اشاره کرد و گفت: گردشگرانی که به مراکز گردشگری شهرستان آران و بیدگل مراجعه می‌کنند باید به ارزش‌های ایرانی _ اسلامی و بومی – محلی احترام حداکثری بگذارند.

دکتر بایبوردی با بیان اینکه ۴۲ امامزاده و بقاع متبرکه در شهرستان آران و بیدگل به عنوان مقصد گردشگری زیارتی و مذهبی شمال استان اصفهان محسوب می‌شود، افزود: گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری و گردشگر فرصتی است که می تواند درآمد و اشتغال پایدار را تامین کند و در این راستا باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تمهیداتی اندیشیده شود.

وی به گردشگری مسئولانه و فاخر اشاره و آینده گردشگری شهرستان آران و بیدگل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده از عنوان «گردشگری فاخر و مسئولانه» با بهره‌گیری از دیدگاه‌های متخصصان و نخبگان می‌تواند به جذب مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه گردشگری، معلمان، طلاب، روحانیون و استادان دانشگاه‌ها و دیگر گروه‌های مرجع در این شهرستان در قالب گردشگر منتهی شود.

دکتر بایبوردی افزود: برای ورود گردشگران و تقویت «گردشگری فاخر» نیاز به احداث و راه‌اندازی «تاسیسات فاخر گردشگری» در کریدورهای گردشگری شهرستان آران و بیدگل و اشتغال کارگزاران توانمند، متخصص و مهارت‌دیده هستیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد لذا حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه این شهرستان کمک کند.

وی بر تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی گردشگری سالم در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه‌اندازی شده است که نمایندگانی از ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رؤسای ادارات و تشکل‌های مردم‌نهاد عضو این کارگروه هستند و فعالیت‌های حوزه گردشگری سالم و با اخلاق را برنامه‌ریزی، رصد و مدیریت می‌کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =