شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۰۱:۳۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

« ما همه بسیجی هستیم و پاسدار سپاه»

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته بسیج، همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان این شهرستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد. دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته بسیج، همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان این شهرستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم گفت: فرهنگ مردم‌یاری، مردم‌خواهی، مردم‌دوستی، وطن‌دوستی، ایران‌دوستی و اسلام‌دوستی برآمده از فرهنگ بسیجیان است.

وی افزود: امنیت، عزت، منزلت، اعتبار و اعتماد به نفس امروز ما مرهون خدمات ایثارگران، نیروهای مسلح و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی راه بسیج و بسیجیان را راه امام حسین(ع) ذکر و خاطرنشان کرد: فکر بسیج و بسیجیان، خط بسیج و بسیجیان، فکر و خط آقا امام حسین(ع) و اهلبیت(ع) است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به تقدیم ۲۳۳ هزار شهید، ۵۷۴ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده ایران عزیز اشاره کرد و گفت: تقدیم ۸۴۳ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده این شهرستان و کسب رتبه نخست «ایثارگری و پیشتازی در شهادت» شهرستان آران و بیدگل در کشورمان حکایت از حضور فعالانه مردم این شهرستان در ۸ سال دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های سازندگی، پیشرفت و توسعه ایران عزیز و قدرتمند بوده است.

دکتر بایبوردی ادامه داد: بسیج و بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح و کارگزاران نظام در «تولید امنیت»، «تولید اقتدار»، «تولید عزت و منزلت و اعتبار» نیز« تولید اعتماد به نفس» در ایران و برای ایرانیان نقش‌آفرین بوده‌‍‌اند.

وی تشریح کرد: «فرهنگ قدرت‌آفرینی و اقتدارآفرینی برای مردم و کشور» ناشی از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است؛ فرهنگی که به ما یاد داد و آموخت باید برای پیشرفت و اقتدار کشورمان از دیگر قدرت‌های جهان، پیشی بگیریم.

دکتر بایبوردی در خاتمه گفت: « ما همه بسیجی هستیم و پاسدار سپاه»

برچسب ها :
مطالب مشابه
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین وضعیت طرح نهضت ملّی مسکن در شهرستان آران و بیدگل در جلسه شورای مسکن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه بررسی آخرین وضعیت نهضت ملّی مسکن شهرستان آرات و بیدگل با هدف بررسی مشکلات و ارائه گزارش دستگاه‌های ذیربط با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رؤسای ادارات خدمت‌رسان و مدیران عامل بانک‌های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. ارائه گزارش روند آماده‌سازی […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد. این نشست با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی و […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =