جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۰:۴۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان: سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به رسانه ها میدان دهد

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ویژگی‌های علی‌اکبر رضایی سرپرست جدید فرمانداری آران و بیدگل گفت: ضروری است که رضایی خود را در معرض افکار عمومی قرار دهد، به رسانه‌ها برای انتقاد از عملکردها میدان داده شود و مدیران پاسخگو باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و برای یک گروه یا دسته خاصی نیست، از این رو مشکل‌های همه مردم دیده و حل شود.

جان نثاری با اشاره به لزوم تکریم هرچه بیشتر خانواده‌های شهیدان و ایثارگران از سوی مدیران آران و بیدگل اضافه کرد: ضروری است به جریان انقلابی و حزب‌اللهی میدان داده شود و در به‌کارگیری‌ها عنصر انقلابی و حزب اللهی بودن در نظر گرفته شود.

رای مردم به دولت سیزدهم، امید برای تغییر وضع موجود بود

معاون استانداری اصفهان اظهار داشت: رای و اعتماد مردم به دولت سیزدهم به امید تغییر وضع موجود و نتیجه مشکل‌های به وجود آمده طی سال‌های گذشته در کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پای صحنه آمدند تا وضع و فضای کشور را از فضای خاص قبل تغییر دهند، تصریح کرد: دلیل مشکل‌های مردم این بود که سرمایه اجتماعی نظام در هشت سال گذشته خدشه‌دار شده است و نتیجه آن مشارکت کمتر از ۵۰ درصدی مردم پای صندوق‌های رای بود.

جان نثاری

جان‌نثاری تصریح کرد: مدیران در دولت جدید باید با برنامه و هدفمند برای مردم کار کنند تا مردم نتیجه آن را ببینند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی آران و بیدگل در مدت ۴۰ ماه مدت مسوولیت در این شهرستان تصریح کرد: سرپرست جدید فرمانداری بومی منطقه، فرزند شهید، کاربلد و از نیروهای انقلابی و ارزشی کشور است که سابقه مدیریتی هم در این شهرستان دارد.

اسماعیل بایبوردی فرماندار پیشین آران و بیدگل هم در گزارشی به بیان فعالیت‌ها و عملکرد ۴۰ ماهه خود در این شهرستان پرداخت و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین با حکم‌ استاندار اصفهان علی‌اکبر رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل معرفی و از تلاش‌های اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی قدردانی شد.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =