سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۴۴:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز توسعه و اعتلای کشور است

فرماندارشهرستان آران و بیدگل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه‌ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، علی‌اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی در انتخابات زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین عامل افزایش مشارکت در انتخابات است و در هر مقطع زمانی که مردم از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، علی‌اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی در انتخابات زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین عامل افزایش مشارکت در انتخابات است و در هر مقطع زمانی که مردم از کارگزاران نظام رضایتمندی نسبی داشتند مشارکت مردم بیشتر بوده است.

وی افزود: انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور امسال در کشور برگزار می شود، مقام معظم رهبری سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را به عنوان مهم‌ترین راهبردهای انتخابات اعلام کردند.

وی گفت: مشارکت در انتخابات مهم است چرا که اقتصاد، امنیت، اقتدار سیاسی، نظامی و انتظامی و تمامیت ارضی مهم است و همه این موارد در ارتباط با مشارکت است.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر تحولی قرار است رخ دهد در ارتباط با مشارکت است و معظم له مشارکت در انتخابات را به معجزه در رفع مسائل کشور مطرح می‌کنند.

رضایی گفت: درگذشته در جهان تنها قدرت نظامی و اقتصادی مطرح بود اما امروز قدرت مردم حرف اول و آخر را می زند،در دوران دفاع مقدس ما قدرت کنونی را نداشتیم اما با پشتوانه مردمی با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم و پیروز شدیم.

وی افزود: دشمن در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ به کشور طمع کرد و فکر می‌کرد مردم مثل گذشته در کنار نظام نیستند و با تحریم‌های فلج کننده اقتصادی به جنگ نظام آمد اما همواره مردم توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی اظهارکرد: بخشی از رضایتمندی مردم زمانی حاصل می‌شود که مدیران دستاوردهای خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چرا که همه مردم آنچه مدیران انجام می‌دهند را نمی‌بینند و ارائه گزارش از خدمت دولت در افزایش رضایتمندی و در نتیجه افزایش مشارکت مؤثر است.

رضایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات برگزار می‌کند و قانونگذار حکیمانه در ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح دارد که همه دستگاه‌ها موظف هستند آنچه برای انجام انتخابات لازم است با وزارت کشور همکاری کنند.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پی درگذشت ام‌الشهید ماشاالله آتشی پیام تسلیتی صادر کرد.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام به شرح زیر است: “وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ” خانواده محترم شهید گرانقدر ماشاالله آتشی سلامٌ علیکم؛ خبر درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار، حاجیه خانم جزایری، والده مکرم شهید والامقام ماشاالله آتشی موجب تألم و […]

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ ظهر امروز (پنج‌شنبه) مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شهردار، مدیر آموزش و […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل از گروه 840 موشکی نزاجا بازدید و با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز، برخی دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دفاعی دافوس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =