پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۱۷:۳۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون رئیس جمهور: پیشرفت کشور بعد از انقلاب چشمگیر بوده است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: پیشرفت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه حوزه ها چشمگیر بوده به گونه ای که قابل مقایسه با دوره قبل از آن نیست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران وبیدگل و نقل از ایرنا؛ سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه دبیرستان ابوالشهید محمد غیرتی آران و بیدگل افزود: جمهوری اسلامی وضعیت کشور را متحول کرد و قبل از انقلاب ارائه خدمات به مردم در سطح پایینی بود. معاون رییس جمهور به نقل از مقام معظم رهبری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران وبیدگل و نقل از ایرنا؛ سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه دبیرستان ابوالشهید محمد غیرتی آران و بیدگل افزود: جمهوری اسلامی وضعیت کشور را متحول کرد و قبل از انقلاب ارائه خدمات به مردم در سطح پایینی بود.

معاون رییس جمهور به نقل از مقام معظم رهبری گفت که قبل از انقلاب اسلامی هنگام تبعید رهبری در شهر ایرانشهر و وقوع سیل این شهرستان حتی یک مدیرکل برای کمک به آسیب دیدگان نیامد و شخص معظم‌له با کمک گرفتن از مردم دیگر استان‌ها مشکلات را به خوبی مدیریت کردند.

حسینی بیان کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و همواره به یاد شهدا باشیم؛ این عزیزان جان خود را برای حفظ نظام فدا کردند و امروز مسوولیت ما سنگین‌تر از گذشته است.

وی گفت: ایران اسلامی امروز به آنچنان قدرتی رسیده که آمریکای به ظاهر ابرقدرت هم جرات جسارت به کشور را ندارد.

دبیرستان ابوالشهید آقامحمد غیرتی آران و بیدگل در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای ۸۵۲ مترمربع و اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از منابع دولتی و کمک خیرین ساخته شده است./ایرنا

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در دهه فجر امسال ۱۰۰ پروژه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۰میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مطالب مشابه
مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ ظهر امروز (پنج‌شنبه) مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شهردار، مدیر آموزش و […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل از گروه 840 موشکی نزاجا بازدید و با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز، برخی دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دفاعی دافوس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه؛ جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مسائل دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی خردادماه سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =