شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۵۰:۱۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری در نشست با مدیران مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل: صیانت از منافع مردم اولویت نخست فرمانداری، ادارات و تولیدکنندگان باشد

صنعت فولاد پاک و سالم مدنظر مدیران اجرایی است و نفع این صنعت به مردم هم باید برسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری در بازدید از مجتمع فولاد کویر این شهرستان و طی نشستی با مدیران این مجتمع گفت: در زمینه فعالیت صنعت فولاد در آران و بیدگل، هرآنچه که به آن اعتقاد دارم و به آن عمل می‌کنم، توضیحاتی ارائه می‌دهم. وی بیان داشت: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری در بازدید از مجتمع فولاد کویر این شهرستان و طی نشستی با مدیران این مجتمع گفت: در زمینه فعالیت صنعت فولاد در آران و بیدگل، هرآنچه که به آن اعتقاد دارم و به آن عمل می‌کنم، توضیحاتی ارائه می‌دهم.

وی بیان داشت: در عرصه‌ای که جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم ظالمانه دشمن است، صنعتی مثل فولاد که در قسمتی از شهر آران و بیدگل با خلاقیت و با این شرایط اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند، نوعی افتخار و غرورآفرینی است.

رضایی تصریح کرد: شرعا و قانونا وظیفه داریم از تولیدکننده در این شرایط اقتصادی که مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و کشور را از سقوط و چالش‌های جدی نجات می‌دهند حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان عوامل اجرایی، حمایت از تولید و مانع‌زدایی از تولیدکنندگان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در ادامه سخنانش گفت: اصل صنعت فولاد آب‌بَر و دارای آلایندگی محیط‌زیستی است که باید کارشناسان محیط زیست ورود کنند.

وی با تاکید بر رعایت الگوی زیست‌محیطی توسط مجتمع فولاد کویر تاکید کرد: تولید و اشتغال باید به سمتی حرکت کند که به بهانه تولید و اشتغال در آینده نسل بیمار نیازمند نداشته باشیم.

رضایی با اشاره به مسائل مطرح شده در برخی از کانال‌های مجازی در خصوص توسعه مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: در این خصوص مدیران و مدعیان محیط زیست باید روبروی یکدیگر بنشینند و صحبت کنند و دغدغه ها و مسایل خود را مطرح کنند و طبیعتا هر کس ادله قویتری داشت آن قابل پذیرش خواهد بود.

وی از مدیران این مجتمع خواست تا ضمن برآورد سود ارزآوری و صادرات محصولات این شرکت، نگاه بلندمدت به فعالیت این شرکت در راستای زیست محیطی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری از اینکه مدیران این مجتمع به فکر صنعت پاک، سالم و کم هزینه هستند را قابل تقدیر دانست و افزود: صنعت فولاد پاک و سالم مدنظر مدیران اجرایی شهرستان است و نفع این صنعت به مردم هم باید برسد.

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی منطقه در حوزه صنایع پایین دستی فولاد، تصریح کرد: مراکز علمی و فنی همچون دانشگاه علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و مراکز کارآفرینی می‌توانند فرصت‌های خوبی را جهت توانمندسازی و آموزش و مهارت‌اندوزی در این صنعت فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل در ادامه سخنانش به فعالیت خیرخواهانه مجتمع فولاد کویر این شهرستان اشاره کرد و افزود: نحوه اجرای خیررسانی و مسئولیت اجتماعی این شرکت باید هدفمند باشد.

وی تاکید کرد: مدیران مجتمع فولاد کویر باید در راستای اولویت‌‌های مردم این منطقه، مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند و مشکلات و نیاز اساسی مردم را برطرف کنند.

رضایی عنوان کرد: بنده و دیگر مدیران ادارات شهرستان آران و بیدگل، سربازی برای مدیران این مجتمع  و دیگر تولیدکنندگان این شهرستان هستیم اما صیانت از منافع مردم اولویت نخست ماست.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی بکنیم تا بین منافع مردم و تولیدکنندگان، منافع مردم اولویت نخست باشند و ضمن اهمیت دادن به سلامتی و زندگی آنان، خسارتی شامل حال مردم عزیز نشود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در پایان ، خود را سرباز مردم و تولیدکنندگان ذکر و تاکید کرد: حمایت از تولید و کارآفرینی وظیفه شرعی و قانونی فرماندار است و فرمانداری و دیگر ادارات این شهرستان خانه تولیدکنندگان است.

گفتنی است سرپرست فرمانداری به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادارات حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی از خطوط تولید مجتمع فولاد کویر، فازهای توسعه و تصفیه خانه تکمیلی در حال احداث این مجتمع بازدیدکردند.

مطالب مشابه
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین وضعیت طرح نهضت ملّی مسکن در شهرستان آران و بیدگل در جلسه شورای مسکن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه بررسی آخرین وضعیت نهضت ملّی مسکن شهرستان آرات و بیدگل با هدف بررسی مشکلات و ارائه گزارش دستگاه‌های ذیربط با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رؤسای ادارات خدمت‌رسان و مدیران عامل بانک‌های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. ارائه گزارش روند آماده‌سازی […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد. این نشست با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی و […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =