شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۴:۴۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء، در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء، با حضور در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام گفت: خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند.   وی افزود: صاحبان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء، با حضور در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام گفت: خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: صاحبان واقعی نظام پدران و مادران شهدایی هستند که فرزندان برومند خود را برای حفظ نظام و دین خدا اهدا کردند.

رضایی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار اتفاق افتاد پدرانی که درکنار فرزندان عزیزشان و فرزندانی که درکنار پدران بزرگوارشان برای لبیک به ندای نائب امام زمان عج جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند و عاشقانه و محکم و استوار پای نظام و رهبری ایستادند.

وی با اشاره به ابعاد حادثه عاشورا، درس‌ها و عبرت‌های این نهضت افزود: عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، عزّت، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی، شهادت در راه خدا، امر به معروف و نهی از منکر از جمله درس‌های مهم در عرصه رفتار سیاسی رویداد عاشورا است.

وی ادامه داد: جایگاه حضرت علی اکبر علیه السلام آن قدر والا بود که بعد از شهادت ایشان، امام حسینعلیه السلام همواره قاتلان ایشان را نفرین کردند و آن قدر فرزند رشید اباعبدالله برای ایشان عزیز بود که بعد از شهادت حضرت علی اکبرعلیه السلام ، زندگی دنیا را بی معنا ‌دانستند.

وی افزود: این انقلاب ثمره مقاومت ها، حاصل دردها و رنج‌هایی است که با دستاورد خون شهداء و فداکاری خانواده شهداء و بخصوص پدران و مادران شهدا حاصل شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اظهارکرد: رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا و استکبار جهانی رابطه ارباب و نوکری بود که فرزندان شما موازنه ارباب و نوکری را بین ایران و استکبار جهانی به موازنه دو قدرت تبدیل کردند.

وی گفت: اگر چه فقدان فرزندان شما داغی سنگین است، اما این شهیدان سرمایه و پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و عزّت و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه خون همین شهیدان است.

وی افزود: هرچه انقلاب به جلو می رود مکر و حیله و برنامه ریزی برای نابودی این انقلاب پیچیده تر و سخت می شود و البته مردم آگاه‌تر و بصیر تر می شوند.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی ما ایستادگی در مقابل زور است که این نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست.

وی در پایان افزود:هر مسئولی که حرکتش الهی باشد رستگار می شود و شرط رستگاری در حال حاضر حرکت در مسیر ولایت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان امین از دومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان این آموزشگاه بازدید و از نزدیک با دستاوردها و طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان آشنا شد. این نمایشگاه با […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =