پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۲۳:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان آران و بیدگل به صورت حضوری برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی روز قدس به ریاست فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: با توجه به کمرنگ شدن بیماری کرونا و واکسیناسیون همگانی راهپیمایی روز قدس بعد از ۲ سال وقفه به صورت حضوری برگزار می شود. وی با تأکید بر ترغیب مردم جهت شرکت در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: با توجه به کمرنگ شدن بیماری کرونا و واکسیناسیون همگانی راهپیمایی روز قدس بعد از ۲ سال وقفه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با تأکید بر ترغیب مردم جهت شرکت در این راهپیمایی گفت: اساتید، روشنفکران و نخبگان شهرستان، ضرورت و چرایی حضور آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس را تبیین کنند.

وی در پی ژرف‌ اندیشی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» افزود: روز قدس در ایران اسلامی به محلی برای وحدت، وفاق و همدلی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار نسبت به اشغال‌گری و تجاوز صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

رضایی دفاع از مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی را یادگاری از مجاهدت‌های امام راحل و یک وظیفه اساسی و ذاتی برای همگان دانست و تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان،‌ روحانیون و هنرمندان و دیگر اقشار اثرگذار اجتماعی‌ در راستای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های‌ تبلیغی و ترویجی در آگاه‌سازی و تنویر افکار ملّت‌ها در زمینه حمایت از آزادی قدس شریف و مردم فلسطین تلاش کنند.

ایشان یادآور شد: روز جهانی قدس، به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه‌های مترقّی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می‌کند.

زنده نگه داشتن ابتکار تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس ، نمایش اتحاد مسلمانان در خصوص موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و تبیین رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری مراسم این روز است.

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهرهای ۴ گانه آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱ گانه در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱برگزار می شود.

حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملّت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آنها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.

 

 

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =