جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۴۴:۴۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار: مراجع حل اختلاف با تصمیم‌گیری‌های صحیح، حقوق کارگر و کارفرما را رعایت کنند

همزمان با فرا رسیدن هفته کار و کارگر نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار در دیدار نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با وی گفت: شهرستان آران و بیدگل با افزون بر ۱۸ هزار کارگر شاغل در واحدهای تولیدی و نرخ بیکاری کمتر از۵ درصد، به عنوان یک شهرستانی موفق […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار در دیدار نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با وی گفت: شهرستان آران و بیدگل با افزون بر ۱۸ هزار کارگر شاغل در واحدهای تولیدی و نرخ بیکاری کمتر از۵ درصد، به عنوان یک شهرستانی موفق در تولید و اشتغال در استان اصفهان مطرح است.

وی با تبریک هفته کارگر، شهرستان آران و بیدگل را پیشتاز در اشتغال‌آفرینی عنوان کرد و کسب این موفقیت را در سایه تعامل مسئولان و کارآفرینان و تلاش سرمایه‌گذاران و کارگران نام برد.

رضایی در این نشست بر رفع مشکلات کارگری شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد و گفت: تصمیم‌گیری‌ها در هیات‌های حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان نباید با افراط و تفریط به ضرر قشر خاصی تمام شود.

وی از مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل خواست تا قوانین و تبصره‌های قانونی کار را فرا گیرند و با ایجاد توازن در تصمیم‌گیری‌ها، حقوق کارگر و کارفرما رعایت شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه بر تقویت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تدبیر، مشاوره، تصمیم‌گیری و ارائه راهکار صحیح می‌توانند مشکلات کارگری و کارفرمایی را بهبود بخشند.

وی خاطرنشان کرد: احساس بی‌عدالتی و تبعیض در کارگران، می تواند آرامش و امنیّت قشر مرفه را خدشه‌دار کند.

 

مطالب مشابه
مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ ظهر امروز (پنج‌شنبه) مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شهردار، مدیر آموزش و […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل از گروه 840 موشکی نزاجا بازدید و با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز، برخی دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دفاعی دافوس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه؛ جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مسائل دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی خردادماه سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =