شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۲۰:۲۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با شهروندان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، در این ملاقات‌ها که در محل اتاق فرماندار برگزار شد، تعدادی از شهروندان شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با دکتر علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این ملاقات‌ها با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، در این ملاقات‌ها که در محل اتاق فرماندار برگزار شد، تعدادی از شهروندان شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با دکتر علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این ملاقات‌ها با توجه به درخواست‌های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم صادر کرد.

گفتنی است این ملاقات‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع هر دوشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در محل دفتر فرماندار برگزار می‌شود.

مردم شریف شهرستان آران و بیدگل می‌توانند برای ملاقات عمومی و گفتگوی حضوری با فرماندار ضمن تماس با شماره تلفن۵۴۷۵۴۱۴۴ و با تعیین وقت قبلی با وی دیدار و گفتگو کنند.

مطالب مشابه
مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ ظهر امروز (پنج‌شنبه) مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شهردار، مدیر آموزش و […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل از گروه 840 موشکی نزاجا بازدید و با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز، برخی دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دفاعی دافوس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =