یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۱:۰۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان: سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به رسانه ها میدان دهد

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ویژگی‌های علی‌اکبر رضایی سرپرست جدید فرمانداری آران و بیدگل گفت: ضروری است که رضایی خود را در معرض افکار عمومی قرار دهد، به رسانه‌ها برای انتقاد از عملکردها میدان داده شود و مدیران پاسخگو باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و برای یک گروه یا دسته خاصی نیست، از این رو مشکل‌های همه مردم دیده و حل شود.

جان نثاری با اشاره به لزوم تکریم هرچه بیشتر خانواده‌های شهیدان و ایثارگران از سوی مدیران آران و بیدگل اضافه کرد: ضروری است به جریان انقلابی و حزب‌اللهی میدان داده شود و در به‌کارگیری‌ها عنصر انقلابی و حزب اللهی بودن در نظر گرفته شود.

رای مردم به دولت سیزدهم، امید برای تغییر وضع موجود بود

معاون استانداری اصفهان اظهار داشت: رای و اعتماد مردم به دولت سیزدهم به امید تغییر وضع موجود و نتیجه مشکل‌های به وجود آمده طی سال‌های گذشته در کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پای صحنه آمدند تا وضع و فضای کشور را از فضای خاص قبل تغییر دهند، تصریح کرد: دلیل مشکل‌های مردم این بود که سرمایه اجتماعی نظام در هشت سال گذشته خدشه‌دار شده است و نتیجه آن مشارکت کمتر از ۵۰ درصدی مردم پای صندوق‌های رای بود.

جان نثاری

جان‌نثاری تصریح کرد: مدیران در دولت جدید باید با برنامه و هدفمند برای مردم کار کنند تا مردم نتیجه آن را ببینند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی آران و بیدگل در مدت ۴۰ ماه مدت مسوولیت در این شهرستان تصریح کرد: سرپرست جدید فرمانداری بومی منطقه، فرزند شهید، کاربلد و از نیروهای انقلابی و ارزشی کشور است که سابقه مدیریتی هم در این شهرستان دارد.

اسماعیل بایبوردی فرماندار پیشین آران و بیدگل هم در گزارشی به بیان فعالیت‌ها و عملکرد ۴۰ ماهه خود در این شهرستان پرداخت و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین با حکم‌ استاندار اصفهان علی‌اکبر رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل معرفی و از تلاش‌های اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی قدردانی شد.

مطالب مشابه
گروه جهادی حیدر کرار در قالب طرح

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ گروه جهادی حیدر کرار (ع) متشکل از ۲۰ نفر در قالب طرح “سفیران محبت” به مدت دو روز به ۲۵۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند. علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =